הוקמה ועדת התרבות החרדית של "פורום תרבות כהלכה"

אתר קול חי No Comments on הוקמה ועדת התרבות החרדית של "פורום תרבות כהלכה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהשתתפות בכירי רשויות מקומיות, מנהלי מחלקות תרבות חרדית, מנהלי מתנסי"ם ואישי ציבור בכירים התקיים השבוע כנס ייסוד ועדת התרבות החרדית שתפעל במסגרת פעילות "פורום תרבות כהלכה".

בכנס שיתקיים במתנ"ס נוה יהונתן באשדוד התכנסו בכירים ברשויות המקומיות, סגני ראשי עיר, מנהלי מחלקות תרבות חרדית, מחזיקי תיקי תרבות, מנהלי מתנ"סים וגורמים נוספים אשר עוסקים בתחום התרבות החרדית. במקום הוכרז על הקמתה של ועדת תרבות כלל ארצית שתייצג את תחום התרבות החרדית ותפעל לשפר את מעמדה ואת פעילותה.

בכינוס הייסוד השתתפו נציגים מרשויות מקומיות מרחבי הארץ ובהם ביתר עילית, מודיעין עילית, ירושלים, בית שמש, אשדוד, קרית מלאכי, אופקים, נתיבות, רחובות, קרית גת, לוד, חולון ועוד.

כן השתתפו חבר הכנסת הרב יואב בן צור ונציגים בכירים של גופי תרבות ממשלתיים.

במהלך הכינוס נהנו המשתתפים מדיונים ערים שעסקו בנושאים בעלי משמעות רבה כייצוג חרדי בגופי התרבות הכלליים כדוגמת מפעל הפיס, תרבות לישראל ועוד, איגוד כח צרכני מול ספקי התרבות השונים. וגיבוש חזון ויעדים ברי השגה.

חבר המועצה אבי אמסלם, הממונה על התרבות התורנית באשדוד אמר בדבריו: "אני בטוח שאיחוד כוחות יביא לתוצאה טובה יותר. כשסגרתי עקרונית עם מפעיל ואוטומטית המחיר קפץ אני מבין שיש לו את הכח כי הוא עומד רק מולי. אם נתאגד ונקבע יחד כקבוצה את הרף ונקנה יחד באופן מתוזמן נוכל להפוך לכח קניה והמחירים יהיו הגיוניים".



0 תגובות